NÄDALAL DIEEDINIPP: eelista valget šokolaadi
pilt: Shutterstock

Enamasti peetakse šokolaadi ebatervislikuks - kaloreid on palju ning kogus, mis sa nende kalorite eest ära süüa saad, tundub kohati lausa naeruväärne olevat. Kui, siis soovitatakse süüa tumedat šokolaadi. Tegelikkuses ei pea aga sugugi just tumedat eelistama - isegi dieedil olles võid vabalt endale hoopis valget šokolaadi lubada.

Miks? 

Sest tegelikult sisaldab kõige rohkem kaloreid just tume šokolaad, sest selles on kõige rohkem rasva. Valge šokolaad ja klassikaline piimašokolaad sisaldavad vähem rasva ja rohkem suhkrut. Tuletame siinkohal meelde, et šokolaad ei olegi mõeldud suurtes kogustes söömiseks ning sellest lähtuvalt ei mängi suhkrukogus antud juhul mingit rolli.

Laias laastus on kõik siiski kinni kalorites. Kui sinu eesmärgiks on kaalust alla võtta, siis tuleks tarbida vähem kaloreid, kui sa päeva jooksul ära kulutad. Kui valge šokolaad sisaldab tumedast vähem kaloreid, siis võid endale vabalt ka seda lubada - peaasi, et sa päevast kaloraaži lõhki ei ajaks.

Allikas: caloriefixes