MIS KELL TREENIMISEST on kõige rohkem kasu?
pilt: Shutterstock

Ilmselt oled sinagi isekeskis mõtisklenud selle üle, millisel kellaajal oleks kõige mõistlikum ning kasumlikum trenni teha - tahaks ju, et tulemused oleksid näha ning et aeg poleks niisama maha raisatud. Eksperdid nendivad, et inimesed võiksid trenni teha hommikul vara ja seda tühja kõhuga.

Nimelt ollakse arvamusel, et hommikul enne sööki trenni tegemine suunab organismi põletama olemasolevat rasva - selle asemel, et kulutada ära eelnevalt sissesöödud kaloreid.

Teadlased kinnitavad, et kui sa pole kaheksa tundi söönud ning siis teed trenni, põletab sinu organism rasva tõhusamalt. Terve päeva söömata olla on aga äärmiselt asjatu keha piinamine ning sellest lähtuvalt soovitavad Bath nimelise ülikooli teadlased treenida esimese asjana hommikul.

Uuring viidi läbi Inglismaal asuvas Bath nimelises ülikoolis ning avaldati selle aasta aprillikuu väljaandes "The Journal of Nutrition". Üheks juhtivaks uuringu läbiviijaks olnud dr Javier Gonzales tõdeb, et antud uuringu tulemused võivad olla abiks ülekaalulistele inimestele, kes on hädas liiga kõrge rasvaprotsendiga.