kadri@buduaar.ee

Lisakilode kaotamiseks pole mõtet hakata kahe käega salenemitablette suhu kühveldama. Kehakaalu langus sõltub 60% dieedist ja 40% liikumisest. Kõige tõhusam ja valutum viis kaalu alandamieks on tasakaalustatud toitumine ja sportliik eluviis. Suur osa salenejatest läheb kergema vastupau teed ning joob salenemisteesid või sööb kehakaalu vähendavaid tablette, mis isu ära võtavad. Kui abivahendite tarbimine lõpetada on kilod tagasi kiiremini kui jõuate kümneni lugeda.

Söömine

Väldi süsivesinikurikaste tärklistoodete tarbimist. Püüa võimalikult vähe süüa saia, kartuleid, pastatiooteid, pirukaid ja kooke, küpsiseid. Söö rohkem kala, kana, juur- ja puuvilju, pähkleid. Kui otsutad aedviljasid keeta, siis ära keeda neid liiga pehmeks, nii kaovad ära olulised vitamiinid. 
Tee endale nädalas üks puuviljapäev. Söö niipalju frukte kui isu on ning joogiks tarbi mahla või vett. ära dieedi ajal joo iial alkoholi. Alkohol annab palju kaloreid ning see tekitab vedelikupuudust.

Liikumine

Hommikut alusta võimlemisega. Osta endale näiteks mõni videokassett kus õpetatase lihtsaid aerobikaharjutusi.
Osta endale ka kergemat tüüpi hantlid ning tavaline hüppenöör. Hüppamine kiirendab ainevahetust.
Kui lähed trepist alla või üless proovi sellist harjujtust: astu kaks astet alla ning üks aste üles tagasi. üles mineku puhul astu kaks sammu üles ning üks jälle alla tagasi. Nii teed trenni jalgadele.
Kui sul on võimalus tee kiirkõndi. Kiirkõnd mõjujb hästi südamelihastele. Püüa päevas teha vähemalt 20 minutit kiirkõndi.
Peale sööki ära jää pikutama, vaid mine tee hoopis väike jalutuskäik. See, et peale sööki tuleb â